Odzież firmowa z nadrukiem reklamowym

LABEL ART

Wymogi stawiane przez Kodeks Pracy, a mianowicie art. 237 zmusza niektóre przedsiębiorstwa do dostarczania swoim pracownikom odzieży do pracy. Dla pracodawcy oprócz dodatkowego kosztu, który jest zmuszony ponieść może to być świetna okazja do promocji swojej firmy.

Odzież dostarczana pracownikom może być świetnym wyjściem w przypadku zastosowania na niej odpowiednich nadruków promocyjnych. Oprócz funkcji ochronnej, wynikającej z przepisów Kodeksu Pracy można wykorzystać ją jako nośnik reklamy, który buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Takie wyjście może przynieść właściwe efekty na zewnętrzne oraz wewnętrzne postrzeganie firmy. Z jednej strony nasi pracownicy będą czuli się dobrze w estetycznej odzieży z logo firmy, z drugiej zaś wpływa to na postrzeganie firmy jako profesjonalnej i dbającej o swój wizerunek. Ponadto ubrania robocze z nadrukiem firmowym wpływają na poczucie przynależności zatrudnionych do zespołu firmowego – efekt działania w jednej drużynie. Tak więc ubrania firmowe oprócz wymogów zawartych w Polskich Normach związanych z wymaganiami technologicznymi, sanitarnymi i BHP mogą być okazją do promocji oraz poprawy wizerunku, ale także wpływać na motywację naszych pracowników.

Warto zwrócić uwagę na dostarczanie ubrań firmowych pracownikom, ponieważ jest to istotny element, który często regulowany jest przez samych pracodawców w regulaminach pracy, procedurach i aktach wewnętrznych przedsiębiorstwa. W przypadku niedopełnienia obowiązków związanych z dostarczeniem takiej odzieży przez pracodawcę, pracownik może wystosować odpowiednie roszczenie o ich przydział. Jeśli jego odzież w pracy narażona jest na zniszczenie lub zabrudzenie, pracodawca zmuszony jest wypłacić finansowy ekwiwalent za ubranie używane do pracy.  Dobrym pomysłem jest zatem inwestycja w koszulki lub kurtki z nadrukiem firmowym, które przyniosą więcej korzyści dla firmy niż wypłacony ekwiwalent finansowy.

Odzież reklamowa coraz częściej zaczyna pełnić rolę pełnowartościowej odzieży w pracy, która spełnia rolę zarówno promocyjne jak i te, które wynikają z przepisów Kodeksu Pracy. Co ważne, dwa sposoby wykorzystywania np. koszulek reklamowych nie przeszkadzają sobie wzajemnie. Takie podejście do sprawy wiąże się z dodatkowymi możliwościami, które charakteryzują dobrze zarządzaną firmę. Traktując odzież promocyjną zarówno jako roboczą możemy po pierwsze zaoszczędzić na budżecie marketingowym, a po drugie uzyskać efekt wizerunkowy. W ten sposób upieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu.

Przedstawiony powyżej model działania w przypadku doboru odzieży reklamowej stosuje coraz więcej firm. Czapki z nadrukiem, koszulki reklamowe, kurtki reklamowe, czy polary z nadrukiem świetnie sprawdzają się jako element marketingowy a jednocześnie spełniają normy odzieży roboczej, która jakością wykonania oraz estetyką przewyższa zwyczajne ubrania robocze.

KONTAKT

Chcesz BYĆ NA BIEŻĄCO?

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

FreshMail.pl

KOD QR

ZNAJDŹ NAS W PROSTY SPOSÓB

QR




Informacja o cookies Zamknij informację o cookies
Ta strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Aby dowiedzieć się więcej na temat samych plików, sposobu ich używania oraz polityce prywatności, kliknij w dowiedz się więcej.